Friday, January 28, 2011

Everyday feel like wasted

Just a few months to go more untuk pmr ni. seriusly macam tak caya ja yang sekarang ini aku dah form 3 ! teacher azlin cakap i'm too small , nampak macam budak form 2. Haha okay lagi lah tu , form 2 kan . kalau ada yang cakap aku macam form 1 terasa jugak kot -__-

This year , aku nak jadi lebih matang lebih disiplin, lebih berdikari and semua lebih-lebih la senang cerita. Feeling yangg paling aku suka, bilaaa aku rasa best gila buat homework/revision. serius aku penah rasa macam ni awai-awai taun dulu. tapi bila dah start aku tak buat keja 2 hari. sah-sah jadi malas balik dah. haiyaa. Aku nak sangat masuk MRSM nantii. tapi kalau tak dapat 8a macam mana -__- macam mana taknya, result aku final year taun lepas terukkk gilaaaaa. siap ada D lagii tapi tak faill. subjek math pulakk tuu. biasanya kalau orang pandai, mesti depa pandai math jugak. tapi aku ni, math lemah sgguhh :(

No comments:

Post a Comment