Tuesday, September 7, 2010

READ MY LIPS

It's 3am?! I still not going off to bed. yeah maybe not right now cause I miss blogging like .. HELL!
Haha, miss la sangat -,- tak punnnng.


Hah, sapa tengok CAMP ROCK 2? lagi bestt dari yang first kan kan? Aku suka semua lagu dia. lagu dia jadi fevret aku buat sementara waktu ni dan lepas ni aku bet aku akan bosan. Haha. Well, everyone macam tu kannn. Ok, masuk topicc harian pulakkk.



Okay, first teruja gilaa abang aku dah beli bunga api yang boleh MELETOOOP kat atas awan tuuu! Gilaaa ahhh macam tak sabar nak mainn and tak sabar nak ambil gambar. Haha. RAYA! aku macam tak percaya pejam celik pejam celik dah nak raya. Kejappp gilaaa aku macam tak boleh sabar dahhh ni nk raya. Hahaa. Baju raya aku pun belum ambik laggi. Hopee baju tu buat elok. Baju raya tahun ni paling simpleeee. Masa beli,aku dah malas nak fikir banyaak, aku amik jaa dan lepastu rasa rugi. Setahun sekali!


No comments:

Post a Comment